چهارشنبه ۳۰ آبان
آینه شعری از رضا دهقانی(آمور)
از دفتر رهایم کن نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ ۱۶:۴۶ شماره ثبت ۱۳۲۰۲۲
بازدید : ۵۷ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر رضا دهقانی(آمور)
آخرین اشعار ناب رضا دهقانی(آمور)
|
ای دوست
در تو که می نگرم
تورا چون آینه میبینم
...
هردو چکیدن از یک جان
هر دو پاره تن هم
هر دو غلطیده در یک غم
...
حال که عضوت را به درد آورد روزگار
حال که تسکین یافته ای با غمار
بگو چگونه نبارد غم
نشود برایت این دل بی قرار
...
انگشت عشق به سویت نشانه میگیرم
بیا در برم
تا شوی در آغوشم پاک و آرام...
رضا دهقانی آمور
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما استاد استکی | |
|
درود بر شما استاد عزیز | |
|
باسلام من زمان پر کردن فید ها شعر سپید رو زدم نمیدونم چرا غزل ثبت شده.. درود بر شما و این همه توجه سپاسگذارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است