جمعه ۲ آذر
بهار شعری از فرهین رام
از دفتر دلنامه های فرهین نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۵:۳۱ شماره ثبت ۱۲۳۱۸
بازدید : ۱۰۷۸ | نظرات : ۶۶
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
بهار را
بر درختان ِ خانه مادربزرگ دیدم ؛
با قامتی بَرَنده
و ایستا
همانند
درخت ِ هزار تخمه طوبا
حال …
درختان ِ کوچه ما
روییده بر مدار صفردرجه
سست و خمیده ؛
پهن
بر دامن چین خورده باد !
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.