يکشنبه ۴ آذر
پروانه صفت شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ۰۱:۵۳ شماره ثبت ۱۲۳۰۸۷
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۲۴
|
|
می خانه شدم رابیا که ساغر بزنی
باغ ام که تو پرانه صفت پر بزنی
در بسته ام از هر کس و آسوده شدم
خواهم تو بیایی و به من سر بزنی
.......
من دکلمه می شوم که تا نی بزنی
میخانه شوم بیایی و می بزنی
گو با که بگویم غم دل را چه کنم؟
خواهی سرگی به کلبه ام کی بزنی
.....
بنگرکه چراخموشی برلب زده ام
بیزار زهستی شد ه و تب زده ام
از روشنی صبح دل افروز مگوی
زیرا نشناسم چه کنم؟ شب زده ام
حسن لطفی دوم شهریور ۱۴۰۳
|
نقدها و نظرات
|
سلام بزرگوار زیبا نگری ممنونم | |
|
استاد انصاری عزیز و روان طبع ممنونم | |
|
تشکر استادم ممنون | |
|
استاد انصاری عزیزم درود | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما جناب لطفی عزیز
زیباقلم زدید