جمعه ۲ آذر
پول اگر یود شعری از رزگار کریمی
از دفتر سپید اول نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۵۱ شماره ثبت ۱۲۲۹۷۷
بازدید : ۱۱۷ | نظرات : ۵
|
آخرین اشعار ناب رزگار کریمی
|
پول اگر زنده بود
سرزمین ها را با خوشحالی
به غارت میبرد
پول اگر بود
لباس چرکین
پدر را میبوسید
پول اگر بود
دیگر ارزوی
کودکی
کودکی نبود
پول اگر بود
مادری لباس خوشی را تن نمیکرد
پول اگر بود
اسمان
رنگی دیگر داشت
پول اگر بود خوشحال ممرد
از درد
پول اگر بود خیابان
حامله ترک ها نبود
پول اگر بود طناب ها
رنگ بیداری را به خود
نمیگرفت
پول اگر بود
هنر
نقاشی شکستن ها بود
پول اگر بود کلمات معنایی دیگر داشت
پول اگر بود
تفنگ ها بوی خون نمیداد
پول اگر بود
تختی برای خواب
مرگ برای بیداری
افسوس برای اه
روزی برای زندگی
و خوابی برای دیدن نبود
اگر پول بود
مرده ی به خواب نمیرفت
اگر پول بود
آزادی اعدام نمیشد.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا و زیبا بود