جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر حفیظ(بستا) پورحفیظ
آخرین اشعار ناب حفیظ(بستا) پورحفیظ
|
به همسرم مریم بانو وبیستون استوارِ نگاهش
والله که توخواهر دریا هستی
جذاب ترین دختر دنیاهستی
دیروز مرا به دست طوفان دادند
امروز مراامید فردا هستی
کس نیست دراین شهر که دلبندِ تونیست
این قدر که دلبرانه زیبا هستی
دستِ طلبم به پای نازت نرسد
سروی وچنین بلند وبالا هستی
ده بار نوشته ای که جانانِ توام؟
صدبار نوشته ام که:جانا،هستی!
تاخواب نبینند حسودان دیگر
بگذارببینند که باماهستی
چون باد ازاین شعر گذرخواهی کرد
تو،قافیه ی روز مباداهستی
هرچندغزلوارتورامیخوانند
تو زاده ی شعرهای نیماهستی
شیرین نه وعُذرا نه وحوّا هم نه!
لیلایی ولیلایی ولیلا هستی!
|
نقدها و نظرات
|
ممنون جناب استکی عزیز برقرار باشید | |
|
متشکرم جناب اکرمی گرانقدر مستدام باشید | |
|
درودها استاد انصاری عزیز فاخرم از تمجید جناب عالی | |
|
درود بیکران خدمت بانوی فرهیخته نرگس زند سپاس بیکران من و همسرم مریم بانو را بپذیرید | |
|
مؤید باشید جناب محمد نژاد متشکرم | |
|
دو صد بدرود جناب حاجی پوری عزیز سپاسگزارم نظر لطف شماست | |
|
درودها نثارتان بانوی فرهیخته آهنگران متشکرم از حسن توجه شما برقرار باشید و پیروز | |
|
متشکرم جناب انصاری عزیز لطف دارید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مبارک همسر گرامی باشد