جمعه ۲ آذر
حــس ( دلـربـاعـی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر گیتار بی تار نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ ۰۹:۵۷ شماره ثبت ۱۲۲۳۸۸
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
کس بـر تـو نـداد حـسِّ وجـاهـت ؛ جز من
حِـسَّـت به کسی نداشت شباهت ؛ جز من
مـگْــذار ؛ گــذر چـشــمِ رهـی ، اُفـتَـد بـر :
" چــار راهِ خـیـابـان نـگاهـت ؛ جـز مــن "
یزدان_ماماهانی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
|
نقدها و نظرات
|
درود رویارو بر آقای استکی بزرگمهر 🪴
سپاس از پذیرایی و همراهی پر مهرتان 🪴🥀 | |
|
درود رویارو بر شما آقای پوری نازنین 🪴
سپاس از حضور ارزشمندتان 💥 | |
|
درود و سپاس بی پایان بر شما هم میهن نازنین 🪴
حضور پر مهرتان پابرجا و پایدار 🌷🌿🥀 | |
|
درود رویارو بر شما ایزدبانوی ایزدیار 🥀
سپاس از پذیرایی صمیمانتون 💥 | |
|
درود رویارو بر دوست نازنینم آقای نیک دوست داشتنی ❤️
سپاس از حضور گرم و پر شورتان ❤️🪴 | |
|
درود رویارو بر آقای انصاری نازنین و پر مهر 💥🍃
سپاس از پذیرایی و پیشواز گرمتان 🌹 | |
|
درود رویارو بر شما دوست و هم میهن گران ارج و بزرگمهر 🪴
سپاس طلایی از حضور گرمتان 🌹🪴💥 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عاشقانه ای حسود و زیباست