جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
کشتی نجات
با عشقت ای حسین ز رضوان گذشته اند
آنان که در رکاب تو از جان گذشته اند
یاران جان نثار تو با شور و یک شبه
از شاه راه وادی عرفان گذشته اند
سر،داده اند و دم ز عطش سر نداده اند
با معرفت ز چشمه ی حیوان گذشته اند
با عاشقان صادقت آقا چه کرده ای
کین گونه از عوالم امکان گذشته اند
با کشتی نجات تو ای زاده ی رسول
دریا دلان ز بحر خروشان گذشته اند
شرم از خدا و حضرت زهرا نمی کنند؟
آن ناکسان که از سر پیمان گذشته اند
با کاروان ظلم کسانی که همره اند
از آبروی خویش چه آسان گذشته اند
واسع تمام لشکر مولایمان حسین
از زیر آیه آیه ی قرآن گذشته اند
سید علی کهنگی (واسع)مرداد 1401
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام آقای عزیزیان ززرگوار،ارادتمند شما هستم | |
|
سلام بر شما آقای نجفی عزیز،سپاس از لطف و محبت شما | |
|
سلام آقای محمدی بزرگوار،سپاسگزار لطف شما هستم | |
|
بسیار ممنون از لطف شما هستم آقای آزادبخت عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
🍃الْسَلامُ علی مَنْ جَعَلَ اللّهُ الشَفاءَ فی تُربَتهِ🍃
🌸صلی الله علیک یاسیدالشهداء یاحسین
و علی الارواح التی حلت بفنائک
یاوجیهاً عندالله اشفع لنا عندالله🌸