جمعه ۲ آذر
معادله شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲ ۱۰:۰۵ شماره ثبت ۱۲۲۲۶
بازدید : ۱۱۳۷ | نظرات : ۱۰۲
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
در پی هر کنشی
هیچ واکنشی نیست!
وقتی چرخش ایام
پر از مجهول های بی ریشه است.
حاصل این عبارت واضح است،
پیدا کنید پرتقال فروش را ؟!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.