شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمد غلامی (آرینوس)
آخرین اشعار ناب احمد غلامی (آرینوس)
|
ما همه در عالمه تاریک خود میگذریم
ما همه در عادته داغان خود می نگریم
تو نخواهی این همه عادات را اصلاح کنی؟
ما مثل کرم در تلاش که داخل پیته نریم
در میان رنج ها پروانه می اید پدید
ما همه جماعت بی خبر و خیره سریم
شعر من تلخی که دارد شاعرش نیست
ما مثل سرباز درون جنگ ولی بی سپریم
منظور از ما توی این شعر خودم بودم
و گرنه من کوچک تر از اینم که بقیه رو قضاوت کنم...
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام متشکرم 🌹🌹🕊️ | |
|
عرض ادب و احترام نظر لطف شماست 🕊️🌹 | |
|
عرض ادب و احترام نظر لطف شماست 🌹🌹🕊️ | |
|
درود بر شما جواد عزیز مثل همیشه بیش از حد به من لطف داری 🌹🕊️
| |
|
عرض ادب و احترام متاسفانه یک عادت بدی که دارم اینه که شعر همان لحظه مینویسم و همان لحظه به اشتراک میگذارم و ویرایش میکنم مرسی از نقد به جای شما 🌹🕊️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.