سه شنبه ۱۵ آبان
شب عاشقی شعری از عسل ناظمی
از دفتر عاشقانه نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ ۰۰:۳۳ شماره ثبت ۱۲۲۰۷۴
بازدید : ۳۱۴ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب عسل ناظمی
|
ای آنکه ترا می شناختم
همچو باران در اشک قطره ها
می جویمت دوباره
لیکن خود گمشده ام
در قاب خاطره ها
بر تارک سترک قله خیال
در آرزوی محال اندیشه ها
در قیل و قال زمان پرواز
کو بال برای پرواز پرنده ها
کاش عشق یه جاده باریک بود
عاشقی هم یک اتاق تاریک بود
کاش مثل چلچله های عاشق
میشد آواز عاشقانه ای سرداد
عشق را با یک چمدان خاطره
در کنار جاده ایستاد و منتظر تو ماند
اتوبوس شب
باز بی مسافر است تا ایستگاه من
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما. دکتر. حسین خودش بموقع اشعار را می فرستد بنده خدا چیکاره است. شعر بعدی در عالم رویا رسید. اجرتان با آقا امام حسین و یاور همیشگیم اباالفضل العباس. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است