جمعه ۲ آذر
تـنــدیـســه ( دوبــیـتــی ) شعری از یزدان ماماهانی
از دفتر اُرگ سرخ نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ ۱۱:۴۸ شماره ثبت ۱۲۲۰۳۵
بازدید : ۱۷۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب یزدان ماماهانی
|
کدام نـقّاش ، نـگاهـت طـرح انـداخـت ؟
کدام پیـکرتـراش ، چـشم تو را ساخت ؟
برفـت هـوش از سـر و دل گوشـۀ دنـج :
نـشـسـت و بــر تــمـاشـای تــو پـرداخـت
یزدان_ماماهانی
_🎹♥️ اُرگـ ســـــرخ ♥️🎹_
|
نقدها و نظرات
|
درود رویارو بر آقای استکی بزرگمهر و عالی سرشت 🪴🌹
سپاس مالامال از مهر سرشارتان 💥🥀 | |
|
درود بر دوست پر مهرم آقای خوشروی نیکخو 🪴🌹
سپاس از همراهی سرمدی و صمیمانه شما دوست نیکفرجام 🌹🪴 | |
|
درود رویارو بر شما آقای پوری نازنین 🪴
سپاس از همراهی گرمتون 🥀 | |
|
درود رویارو بر شما جناب اکرمی بزرگمهر 🪴 | |
|
درود رویارو بر بانو زند نیکوار و مهراندیش🥀🪴
سپاس از حضور بی دریغتان💥🥀 | |
|
درود و سپاس از حضور گرمتان 🌹🪴 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به به چه دوبیتی زیبا و با صفایی سرودید
موفق باشید