جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
همصدا
چه می شود که برای کس آشنایی نیست
میان این همه سر گشته همصدایی نیست
مسیر زندگی از عابران سرگردان
پر از نشانه ی عشق است و ردّ پایی نیست
سری به کوی خراباتیان بزن کانجا
حدیث کهنه ی دنیا و دین ز نایی نیست
اگر چه بوی ریا بوریا نمی گیرد
ولی به محفل صوفی دگر صفایی نیست
به غارت دل ما همچنان ادامه بده
ز ساربان چنین کاروان ابایی نیست
طواف کعبه قشنگ است و دیدنی،امّا
چرا میانه ی این هایو هو خدایی نیست
به غیر عشق و محبت مجو دگر گنجی
که پر بها تر ازین جمله کیمیایی نیست
سید علی کهنگی (واسع) مرداد1398
|
|
نقدها و نظرات
|
قربان شما آقای عزیزیان بزرگوار،سپاس از توجه حضرت عالی | |
|
سلام آقای آزاد عزیز،بسیار از لطف شما ممنون و سپاس گزارم، از نکات ظریفتان در مورد شعر بنده کم لطفی نفرمایید، | |
|
قربان شما آقای اکرمی عزیز،بسیار ممنون و سپاسگزار شما هستم | |
|
سلام آقای ابراهیمی عزیز،ارادتمند شما دوست عزیز هستم | |
|
ممنون و متشکرم از لطف شما آقای فتحی عزیز | |
|
سپاسگزارم آقای افشاری عزیز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود 👏👏🌺