يکشنبه ۲۷ آبان
کلام نانوشته شعری از خزر رسولی
از دفتر دفتر شعر خزر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۰۵ شماره ثبت ۱۲۱۱۳۸
بازدید : ۱۵۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب خزر رسولی
|
کلام نانوشته
برای من مثل یه بارونی که
توی کویرِ خشکِ دل میباره
کشتی نوحی ،که لنگرش رو
تو موجای صخرهِ من میذاره
برام مثلِ ستاره بارونی که
از شب من شهابتو میاره
همون ستاره ی سهیل منی
که پا روی چشمای من میذاره
همون تحول عظیم عشقی
که نبض احساسمو پس میاره
ردِّ قدمهای گُلایی هستی
که عطرِ پیراهنتو میاره
تو بی نهایتی تو اوج رویا
که عمق بیداری به تو رسیده
تو عالمِ بودنِ با تو موندن
خدا واسم خنده هاتو کشیده
توی کتاب شعر دنیای من
خدا برام از تو فقط نوشته
همون صدای بی صدایی هستی
تویی همون کلامِ نانوشته
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس از لطف شما بانوی گرامی🌺🙏🏻🌺 | |
|
متشکرم از شما استاد ارجمند🙏🏻🌺 | |
|
متشکرم از حسن نظر شما بانوی گرامی 🙏🏻🌺🌺 | |
|
سپاس از لطف شما بزرگوار🌺🙏🏻 | |
|
سپاس از نگاه زیبای شما🙏🏻🌺 | |
|
متشکرم از شما استاد ارجمند 🙏🏻🌺 | |
|
ممنون از نگاه زیبای شما 🌺❤ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش آمدید
ترانهی زیباییست🌺🌺🌺