دوشنبه ۵ آذر
تب زده گی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ۰۵:۳۹ شماره ثبت ۱۲۱۰۶۱
بازدید : ۸۳ | نظرات : ۸
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
تب زده گی
اینهمه تب زده گی ،
جامه ی من را سوزانْد
اینهمه خاص شدن ،
دراین عشق
حالتِ عامیِ من را سوزانْد
مرا به سرخی و،
دردی ز فراق ات ،
دوزانْد
اما چه خوش ام ،
بینِ این عشقِ فروزان
وزنی یافتم ،
مابینِ خوشِ ، اینهمه اوزان
این چه خوبست عشق تو،
پُر از ایمان شد برایم
همه ی کفرم را سوزانْد
بهمن بیدقی 1402/3/19
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان سلامت باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان سلامت باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.