جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر سیده نسترن طالب زاده
آخرین اشعار ناب سیده نسترن طالب زاده
|
از بوسه ی بهاری لبهایت
با پولک معابد شب انگیز
آبستن ستاره شدن زیباست
ای عشق ،ای شمیم حریرامیز!
با دامن طلایی خورشیدم
قندیل نرم آه ،روان میشد
در آتشم چگونه دمیدی که
گیسوی بادهای جوان میشد
تو صبحهای روشن مروارید
وقتی قرین سینه ی دریایی
گُلبرکه های قرمز رازالود
رویای شیشه گون فریبایی
از پیکرم چگونه تو را زادم
شیر از لب شکوفه تو را دادم
بارانی از تراشه ی الماسی
در دستهای گرم تو دلشادم
من آهوانه، شعر شکار تو
آوازهای خواهش مهتابی
در زخمه ی دو چشم شب آلودت
لبریز از ترانه ی سرخابی
من غرق رقص با طپش قلبت
پروانه زار کوچک جادوها
من زادبوم نهر بلور و عطر
در انعکاس آینه ها، قوها
ای صامت جوانه ی مرمرها
ای شهد ناز در تب هر کندو
ای شادی فصول هم اوایی
ای نازکای خنده ی هر شب بو
ابریشم نگاه تو حرف انگیز
تسلیم نبض سبز منی هر بار
ای عزلت همیشه ی تابستان
ای شرقی رقیق پر از بسیار ..
2022
|