جمعه ۲ آذر
یک شهر چشم خفتیده دارم شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۹:۴۵ شماره ثبت ۱۲۰۷۴
بازدید : ۷۳۳ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
من نخلی سبز
ولی
سوخته دارم
من شبی خاموش
اما چون
مهتاب
افروخته دارم
صدای پای
- نسیم
و
خلوت دیوارهای
- کوچه
تا آمدن
صبح
یک شهر
- چشم -
خفتیده دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.