يکشنبه ۴ آذر
موم شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۴۷ شماره ثبت ۱۲۰۷۳۸
بازدید : ۱۰۱ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
موم
ماری نیست اینجا دراین باغ ،
باغی ست پُر از،
پَری و پونه
همه آشنایند با هم
اینجا ردی نیست ازهیچ ،
غریبونه
نه سقوطِ هیچ بهایی
نه صعودی با بهونه
هرکه ازما نیست ،
اینجا نمیمونه
اینجا همه دوستند ،
صمیمونه
ذبیح اینجا بینمونه
رها اینجا ، گریبونه
گریبانم را گرفته بود دنیا
نمی خواست آزاد باشم
حالا اینجا یه کبوترم و آزاد
که جَلدِ توی یار،
نگاهم روی بومه
نقشِ منهم ،
بر روی سه پایه ،
روی بومه
غلامیِ تو اِی یار،
آرزومه
این چه زیباست ،
که همه وجودم ،
در دستانِ خوبت ،
مثلِ مومه
بهمن بیدقی 1402/2/24
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب و احترام استاد گرانقدر بزرگوارید سپاس از دریای مهرتان و سپاس از بداهه ی زیبایتان سلامت باشید و شادمان
| |
|
با سلام و عرض ادب و احترام هنرمند گرانقدر بزرگوارید سپاس از دریای مهرتان مؤید باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای اکرمی بزرگوار سپاس از لطفتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاس از لطفتان شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای رضاپور بزرگوار سپاس از لطفتان شاد باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شاعرو استادگرامی
سرود های زیبای شما
راز عشق را هویدا کرد
دل را شیدا کرد
غنچه های شادی را
در دل شکوفا کرد