پنجشنبه ۲۴ آبان
پاییز شعری از لاله پاشا
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۴۱ شماره ثبت ۱۲۰۵۹۲
بازدید : ۱۲۰ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب لاله پاشا
|
در میان ساقه های سرد و بی جان
به دنبال پاییز بگرد،
خیس و بارن زده و زار
مچاله از لابلای شاخه ها
هم نوا با دلهای عاشق
به رنگ چشمان نگران آهوان صحرایی
مینوازد،
با چنگی آریه از خاک
موسیقی مرگ را ،
مینوازد برای برگها،
با نوایش ابر گریه میکند،
زمین تر گشته و سرد
گویی قبری عظیم مهیا شده است،
برای طبیعت وحشت زده،
برگها با رقصی چوونان
میخزند در آغوش قبرها
ساکت در امتداد اندوه ابرها،
تنها ارزانی جانشان
نوازش بی مزد نسیم است،
و در کوچه های غم گرفته
در خیال شاخه ها محو خواهد شد.
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود