يکشنبه ۴ آذر
آرام و ریلکس شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۰۶:۳۵ شماره ثبت ۱۲۰۵۲۹
بازدید : ۹۰ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
آرام و ریلکس
وقتی دلشوره ، خود را ،
به تاخت و تاز میزد ،
ریلکس یه گوشه ای نشسته بود و،
سیب اش را گاز میزد
وقتی اضطرابِ پایان ،
خود را به میانِ عام و خاص میزد ،
ریلکس خود را به میانِ مجلسی ،
ز رقصِ والس میزد
وقتی که مجاهد ،
بدنش خاکی شد از،
خاک و خلِ جهدش ،
ریلکس ،
آرام و ریلکس
کفش هایش را واکس میزد
وقتی بندی ، نعره می کشید :
محاصره شده همه آزادیِ ما
ریلکس ،
سازی به دست گرفته بود و،
ساز میزد
ریلکس بی غیرت نبود
دلش آرام بود
چونکه وقتی خانه اش ،
پُر از هجومِ کفتارانِ شب شد ،
تک تک شان را از دَمِ تیغ گذرانْد
دفاع را او فراموش نمیکرد
پس از راندنِ کفتارانِ بیرحم ،
ریلکس ،
سه پایه اش را آورد
رنگ بود و نقش بود ،
که بر کرباس میزد
بهمن بیدقی 1402/2/29
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب آقای محمدی بزرگوار سپاس | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت آقای اکرمی بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ارادت استاد بزرگوار ممنونم از لطفتون شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطفتان مؤید باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.