سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 30 فروردين 1403
    10 شوال 1445
      Thursday 18 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۳۰ فروردين

        دلشکسته

        شعری از

        سجاد نخعی پور (ناخدا)

        از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۷:۴۳ شماره ثبت ۱۲۰۵۱۳
          بازدید : ۱۶۰   |    نظرات : ۶

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر سجاد نخعی پور (ناخدا)
        آخرین اشعار ناب سجاد نخعی پور (ناخدا)

        دلشکسته ام اینبار، از عشق برنجیدم
        مرگ را به چشم خود،هر لحظه ای دیدم
        حالم پریشان است، دیگر امیدی نیست
        من رفتن این جان را، هرگز نفهمیدم
        او رفت و‌چنینم کرد،بی تاب ترین باشم
        بعد رفتنش هرگز، روز خوش نمیدیدم
        مثل برکه ای ام که،از نبود ماهی مُرد 
        بعد اخرین لبخند،من دگر نخندیدم
        این سینه پر از دردست،همنوای غم هایم
        بعد رفتنت هر روز،مثل باران بباریدم
         
        ۶
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        محمد اکرمی (خسرو)
        پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۵۹
        درود جناب نخعی پور
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        نیلوفر تیر
        پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۸
        خندانک خندانک خندانک
        جواد کاظمی نیک
        پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۰:۱۸
        درودبرشما زیبابود 🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻🪻
        💙💙💙💙💙💙💙💙
        🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵
        💐💐💐💐💐💐
        🌼🌼🌼🌼
        💟💟💟
        ❤️❤️
        ❤️
        نرگس زند (آرامش)
        پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۳۴
        خندانک خندانک خندانک
        محمد باقر انصاری دزفولی
        پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۱۶:۵۷
        بداهه ای تقدیم شعر زیبای شما
        شاعر بزرگوار
        لبهای غزل خندید
        در دل طربی افتاد
        از از خواندن شعرهایت
        در دل فرحی افتاد
        خندانک خندانک خندانک خندانک
        علی نظری سرمازه
        پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ ۲۱:۳۷
        درود بیکران
        زیباست
        شاد باشید
        خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0