يکشنبه ۴ آذر
لبخند شعری از سعید باسوری
از دفتر تمنا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۳۷ شماره ثبت ۱۲۰۴۴۹
بازدید : ۱۱۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سعید باسوری
|
اگر تلخ است این چایی کنارش قند میخواهم
رها کن اخم و تخمت را کمی لبخند میخواهم
میان خط ابروها شبیه جنگ بین ماست
قلم بردار و وصلت کن که من پیوند میخواهم
تو بی مهری و من مجنون که عشق آسان نمود اول
برای رفع مشکل ها ،هزاران پند میخواهم
زچشم و بند گیسویت رقیبانم فنا گشتند
بقای عمر من باشد ،ولی!! ترفند میخواهم
دلم خوش باور و ساده، نمیمانی و می دانم
چرا هر دفعه از چشم و لبت سوگند میخواهم؟
قسم بر سنگ و بر سیلی که بر سر ،صورتم انداخت
دعایش کردم و اورا سعادتمند میخواهم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
احسنت
بسیار زیبا👏👏🌺🌺