جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد جواد خردمند خرم دستان
آخرین اشعار ناب محمد جواد خردمند خرم دستان
|
به دیدارت که می آیم همیشه سر خوشم شادم
چو بینم من پری رویت رود از کف دلم یادم
به پای دل همی آیم همه روزه به درگاهت
نبینی بر درت کوبم؟ شنو یارم تو فریادم
برای دیدنت جان را کنم با عشق تو زیور
اگر رخ بر بتابی تو بری از کف تو بنیادم
چو بینم من رخ ماهت ز دور ای مهرخ زیبا
چنان از جا جهم گویی که من آن مرغ آزادم
از آن صبحی که چشمم را به چشمانت جلا دادی
به منظور طواف تو ببستم توشه و زادم
تب و شوق و غم و شادی ز عشق تو درون من
چو بر لب من نمی آرم تو پنداری من آبادم؟
به دستانت قسم یارا که از هجرت به تنگ آمد
دل دستان یزدان جو؛ تو حوا باش و او آدم
سپاسی گویمت یزدان بدان سان که خودت دانی
که این مه پاره را غیبی تو ام دادی به امدادم
MJGoodlooking
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم تشکر از لطفتون | |
|
ممنونم خسرو عزیز | |
|
ممنونم از نگاه زیباتون | |
|
درود بر شما ممنونم لطف دارین | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید 💐💐