جمعه ۲ آذر
بیشتر شعری از جواد ملکی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۳۶ شماره ثبت ۱۲۰۲۲۴
بازدید : ۸۰ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب جواد ملکی
|
هر آنکه راهِ رسیدن به او بیشتر است
دل ها برای تپیدن به او بیشتر است
ارزان مرقص به سازِ این روزگارِ پست
زیبارخان همیشه نازشان بیشتر است
گر پشتِ پا زنند به تو این آدمیان مرنج
چون احتیاجِ موج به ساحل بیشتر است
چشمت اگر نِشَست به لبخندِ یک نفر
او را بفهم که لبخندِ خوب بیشتر است
هرگز به سمت خیانت پیش مرو
که مکافات اهلِ دل بیشتر است
چون بازیِ روزگار با تو سخت شد
غمگین مباش که آسانی اش بیشتر است
شرح کتاب عشق را بخوان ولی
بدان که حرف نانوشته در آن بیشتر است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت جانسوز ششمین اختر آسمان امامت و ولایت
رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد