بوف کور می سازم
دوباره حوصله ها را صبور می سازم
به چشم آینه نقش بلور می سازم
در امتداد شفق از طلایه های سحر
نگاه پنجره را غرق نور می سازم
پگاه روشن دیدارمان چه نزدیک است
به اشک نافله صبحی نمور می سازم
برای فصل بهار و سرود و همراهی
به فوج چلچله شوق حضور می سازم
همینکه قاصدکی میرسد به سمت دلم
مسیر خاطره ای از عبور می سازم
فقط به خاطر تو ای تمام زیبائی
بساط مشغله را جمع و جور می سازم
از آن زمان که هوای دلم کمی ابریست
برای صاعقه صد کوه طور می سازم
هدایتم نکنی در مسیر خوشبختی-
کنار شبپره ها بوف کور می سازم
برای آن که بدانی به عشق پابندم
همیشه منظره های سرور می سازم
اگرچه دفتر شعرم به دست باد افتاد
به واژه واژه کتابی قطور می سازم
♤♤♤
💠💠💠
ماه و پلنگ
صدا کن مرا مهربان! با صدای قشنگت
به نجوای آهسته و لهجه شوخ و شنگت
بخندان به شیرین زبانی و سِحر کلامی
به تسخیر چشمان و ابروی زبر و زرنگت
بپیچان دمی غصه های دلم را به مهری
بگیران لبم را به نوشین لب های تنگت
بلغزان بر و دوش لبریز ناز و ادا را
بلرزان تنم را به آهنگ زیبای چنگت
بگیر از سرم خواب بیهوده خلسه ها را
ببر تا تماشای شب های ماه و پلنگت
به غارت ببر پایبند خودت کن از این پس
قدم تا قدم مرز جغرافی ام را به جنگت
دلی که به نقش خیال تو کلکی رقم زد
ندارد نشانی به جز جلوه آب و رنگت
به ساحل نشین بیم غمهای طوفان نباشد
سپارد اگر موج دریا سرش را به سنگت
♤♤♤
💠💠💠
کوچه بی تو بودن
بدون تو هیچ اعتباری ندارم
به دنیای بیهوده کاری ندارم
چرا که نباشی همه هیچ هیچم
رگ و ریشه، ایل و تباری ندارم
من از کوچه بی تو بودن عزیزم
تمنای گشت و گذاری ندارم
کفایت کند سرخی چهره گل
نیازی به سیب و اناری ندارم
به روز ازل باختم هستی ام را
به سر اشتیاق قماری ندارم
خزان و زمستان تفاوت چه دارد
منی را که فصل بهاری ندارم ؟
طلای وجود تو را دارم ای جان
اگر ادعای عیاری ندارم
♤♤♤
شهادت جانسوز ششمین اختر آسمان امامت و ولایت
رئیس مذهب شیعه حضرت امام جعفر صادق (ع) تسلیت باد