جمعه ۲ آذر
قطره ای آب شعری از قانع تهرانی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ۱۰:۳۴ شماره ثبت ۱۱۹۹۱۹
بازدید : ۲۷۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب قانع تهرانی
|
بهاران جويبار بوی بهار
نغمه آب آوای پرندگان
قل قل آب چه گوش نواز
و عطر چمن نوازش سايه درخت
چشمها بسته آرامشی خوش
اوج آسمان , رها , آزاد
سبكبال جسم اينجا روح جايی ديگر
نسيم خنك باز هم بوی چمن
دريا ديدم امواج بالا و پايين بالا و پایین
ياد آوردم شنا كردن را
چشم باز آفتاب در اوج آسمان
چون گويی آتش
صورتم گداخت صورتم گداخت
لبهايم خشك چون چوب دهانم تلخ
قطره ای آب قطره ای
|
نقدها و نظرات
|
درود بر جناب حاجی پور حضورتان گرامی | |
|
درود بر شما حضورتان گرامی | |
|
درود حضورتان گرامی | |
|
درود بر جناب اکرمی درود بر جوانان وطن حضورتان گرامی | |
|
درود حضورتان گرامی | |
|
درود بر جناب انصاری حضورتان گرامی | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا سرودید