دوشنبه ۵ آذر
وقتیکه تو باشی شعری از بهمن بیدقی
از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ۲۳:۰۱ شماره ثبت ۱۱۹۲۶۷
بازدید : ۹۲ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بهمن بیدقی
|
وقتیکه تو باشی
وقتی یادِ توست در سَر
بی خیالِ گُل و ریحان
وقتی یاد توست دردل
بی خیالِ گِل و کیهان
وقتی یادِ توست در سَر
بی خیالِ هرچه عرفان
وقتی یاد توست دردل
بی خیالِ هرچه پنهان
وقتیکه حیات ام ،
پُر میشود از تو
معنیِ معصومیت و قشنگی را ،
چه خوب و واضح می فهمم
دگر بی خیالِ اندیشه به جِیران
دگر تنها راهِ مستقیمِ عالَم ،
روشن میشود همه برایم
دگر بی خیالِ اندیشه ی حیران
دگر بی خیالِ اندیشه ی ویلان
وقتیکه تو باشی
دگر چیزی کم ندارم
نه دراینجا و به آنجا
نه به کیهان
بهمن بیدقی 1402/1/4
|
نقدها و نظرات
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما سلامت باشید و مؤفق | |
|
با سلام و عرض ادب آقای کاظمی نیک بزرگوار سپاسگزارم شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب آقای اکرمی بزرگوار سپاسگزارم شاد باشید | |
|
با سلام و عرض ادب هنرمند بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما سلامت باشید و مؤفق | |
|
با سلام و عرض ادب استاد بزرگوار سپاسگزارم از لطف شما سلامت باشید و مؤفق | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود