آتش زنـــــی همیشـــــــه، ای نــــو نهـــــال ما را
تاکی کنــــی جـــگر خون، با فنــــد و چــال ما را
در زیر تیـــــغ حســــــرت، هر لحظه میدهم جان
ای شـــــوخ بی مــــــــروت، کـــردی حلال ما را
در پیــــــچ تاب هستــــــــی، در ماشیـــن زمانـــه
گه بنــــد، بنــــد کـــــردی، گــــــاهی خلال ما را
در آسمـــــــان عشـق ات، بـــــدر منیــــــــر بودم
از تنــــگ چشمی خلـــق، کـــــردی هــلال ما را
درد ایست درد جانکـــاه، روزی که من شنیـــــدم
در پیـــــش مدعیـــــــــان، دادی مثـــــــــال ما را
بی بــــــاده مست بود، بی کشتــــی روی دریــــا
طوفـــــان شــــــدی و کردی، قتل و قتــــال ما را
دستت به دستِ من بود، دست از ســــــرم گرفتی
دادی چــــــــرا عزیـــــــــزم دستِ شغـــــال ما را
انــــــدر هــــوای وصل ات، پــــرواز می نمودم
از بخت و طلــــع بــــد، بشکســــت بـــــال ما را
از حســـنِ محــــرمیت، تـــــــا داغ محــــرومیت
چیــــــزی نگشـــت حاصل جـــــز ابتـــذال ما را
خوش باش و همرهی کن همراهی نیک خواهان
وابستــــگی نــــدارد، این مـــــاه و ســـــال ما را
این زنــدگی که بینـــی اســـــرار و امتحان است
محمود کـی تـــــوان زد تمثــــال و فــــــال ما را
--------------------------------------------
سه شنبه 21 حمل 1397 آفتابی
که برابر میشود به 10 اپریل 2018 ترسایی
سرودم
احمد محمود امپراطور
شهادت یاور مظلومان،پدر یتیمان، مولای متقیان حضرت علی علیه السلام بر کلیه پیروان و رهروان راهش تسلیت باد