چهارشنبه ۳۰ آبان
صبر کن شعری از بارانا مهاجر
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ ۰۴:۵۸ شماره ثبت ۱۱۹۱۳۰
بازدید : ۱۷۹ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب بارانا مهاجر
|
صبر کن سهراب...
نرو..
باز کن پلکهایت را..
ببین..
در غربت غلیظ ساحل رفتن..
رد سنگینی پیکری...
آزار میدهد جسم ماسه ها را...
نگاهی مات عصیان خرچنگ های گوشتخوار
و خیره بر نعره ی کاروان موج ها...
منتظر است...
صبر کن سهراب...
آخرین نفس های دست ضعیفی تورا می خواند...
رقص نفس های ضعیفش را بشنو...
نرو ،بمان...
قایقت جا دارد؟...
او را هم ببر...
|
نقدها و نظرات
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
|
🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐🌺🌺🌺🌺 🌼🌼🌼 🏵🏵 💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شهادت یاور مظلومان،پدر یتیمان، مولای متقیان حضرت علی علیه السلام بر کلیه پیروان و رهروان راهش تسلیت باد