سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 16 ارديبهشت 1403
    27 شوال 1445
      Sunday 5 May 2024
      • روز جهاني ماما
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۱۶ ارديبهشت

      تنهایی اگزیستانسیال

      شعری از

      موسی شریفی

      از دفتر شعرناب نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۰۸ شماره ثبت ۱۱۸۴۳۷
        بازدید : ۱۲۶   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر موسی شریفی

      و چه بی حد و حصر تنهایی
      در میان منُ و اوُ همه ایشان و همینطور شما
      هر چقدر هم نزدیک
      و درون کله هامان هم پر
      باز هم فاصله ای هست وسط
      که میان منُ و اوُ و همه ایشان
      و همینطور شمایی
      که اگر هم بشوی تو
      برقرارست به جبر
      و نمی توان به آن پاشید رنگ
      رنگ انکار و فریب
      و چراغی نتوان روشن کردُ و نشان داد آن را
      وبگوییم که
      طرح تنهایی من این شکلی است
      و دریغا به چنین  حالتی از حالات آدم بودن
      که وجودش باقی است در میان
      منُ و اوُ و همه ایشان
      و همینطور شما
      و علاوه بر آن هم تو


      #تنهایی اگزیستانسیال
       
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۰۷:۵۶
      جالب و زیباست خندانک
      موسی شریفی
      موسی شریفی
      چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۴:۵۳
      سپاسگزارم
      ارسال پاسخ
      زهره دهقانی ( شادی)
      شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۱۷
      سلام و درود ادیب بزرگوار
      عالی بود...✅👌
      سپید زیبایی قلم زدید👌💐
      خندانک خندانک خندانک
      شاد و تندرست باشید
      موسی شریفی
      موسی شریفی
      چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۴:۵۳
      ممنونم از زیبا بینی تان بزرگوار
      ارسال پاسخ
      سیاوش آزاد
      شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۱:۴۰
      سلام
      امید که از ضمائر سته رهایی یابیم
      موسی شریفی
      موسی شریفی
      چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۴:۵۴
      تا ما در کثرت اوهامیم
      وحدت نمی بینم
      سپاس
      ارسال پاسخ
      جواد کاظمی نیک
      شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ ۲۳:۰۸
      دوردبرشما زیبابود 🌷🌷🌷🌷
      موسی شریفی
      چهارشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۲ ۱۴:۵۴
      درود استاد ارجمند
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0