جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر محمد جواد خردمند خرم دستان
آخرین اشعار ناب محمد جواد خردمند خرم دستان
|
رها باش , رها باش حتی اگر پروانه ای
رها باش از گُلی که با رایحه خوشش برای پرپر کردنت پیش امده.
رها باش, رها باش حتی اگر گُلی
رها باش از گِلی که آنچنان تو را چسبیده که شکفتنت را مانع است.
رها باش , رها باش حتی اگر پرنده ای
رها باش از لانه امنی که از ترس سقوط پروازت را علامت ممنوع میزند.
رها باش , رها باش حتی اگر قناری ظریف و خوش الحانی.
رها باش از هر آنکه تو را بخاطر نوای خوشت دربند میکند.
رها باش , رها باش حتی اگر خورشید فروزانی
رها باش از هرچه ز نورافشانی منعت میکند.
رها باش ,رها باش حتی اگر ماه تابانی
رها باش از هرچه که تورا به بی وفایی محکوم میکند.
رها باش , رها باش حتی اگر نسیمی
رها باش و با مهربانی نوازشگر هر آنچیزی باش که حتی سد راهت شده اند.
رها باش تا چون نسیم شاد و سرزنده شوی....
رها باش رها کن و ببخش تا فراموش کنی.
MJGoodlooking
|
نقدها و نظرات
|
شما در حیطه ای از جبر مختاری و در حیطه ای از اختیار مجبور.... بهترین خودت باش | |
|
امید که انسان باشیم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودتان
پرمحتوا بود