جمعه ۲۵ آبان
به عشقت عشق میورزم ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر ترانه
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۱۱۸۲۵
بازدید : ۵۵۱ | نظرات : ۰
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
صدای تو چقدر خوبه
چقد آرامشم میده
امید تو به آینده
چقد آسایشم میده !
نگاهتو به چشمونم
منو خوش باورم کرده
خودم رو تو چشات دیدم
چقد خوش منظرم کرده !
آره دیگه نمی ترسم
دیگه هرگز نمی لرزم
حرارت از تو می گیرم
به عشقت عشق میورزم !
دیگه در کوره راه ِ عشق
نمیشم خسته و مایوس
وقتی کنار ِ من خوابی
نمی بینم دیگه کابوس
دیگه در اوج ِ سختی ها
نمیشه دست و پایم سُس
نمی ترسم زمانیکه
تموم تکیه گاهم توس
آره دیگه نمی ترسم
دیگه هرگز نمی لرزم
حرارت از تو می گیرم
به عشقت عشق میورزم !
تو جون پناه ِ این عشقی
من آغوشتو می پوشم
تو با گرمای خود میگی
خوش آمدی به آغوشم
تو تکرار منی در من
حضور تو شده جاوید
من از تو نور می نوشم
منو سیراب کن خورشید !
آره دیگه نمی ترسم
دیگه هرگز نمی لرزم
حرارت از تو می گیرم
به عشقت عشق میورزم !
|