برکه وماه
لحظه دیدار نزدیک است
میشوید تکه ابری خیس
غبار از چهر ماه را
کرم شب تاب در کابوس کلاغی که
نصف شبی هارت وپورت می کند
نشسته بر کاکل بلوطی کهن
گنجیشککی لی لی بازی می کند
با مار زنگی خوش خط و خال
جغدی نقش میزند
بر حافظه چندش نگاهش
از لبخندهای ژکوندی قوچ زمخت (ضمخت)
به عشوه های ماده خوک لندوهور
رودی گم میشود در ساسونهای دامن
کوه خفته در تخت وقار
غزالک فریب خورده دم می جنباند
به چشمان خمار زده شغال بد ترکیب
برکه در تکاپوست
با هر باد موافق یا مخالف
رقص نیلوفران زیباست
با اُفت و خیز امواج
ماهیان شانه میزنند
جلبکهای پریشان را
طوطیان ، کُری می خوانند
به کرشمه های برکه
بالاخره ماه عاشق
رخ می نشاند بر آیینه معشوق
فا خته ای که
دلش غنج میزد به این شیدایی
با نوای خوشش می خواند
*" بهترین چیز رسیدن به نگاهیست
که از حادثه عشق تر است "
* تضمین ازشعر استاد سهراب سپهری
صدای ارسالی : موسیقی متن فیلم شجاع دل اثر جیمز هورنر
درودلرشما جناب فخوری عزیز
بسیارزیباودلنشین بود
سرشارازتصاویروآرایه های ادبی