سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      عاشقت هستم

      شعری از

      عباس گودرزی

      از دفتر شعرناب نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۱۱:۵۹ شماره ثبت ۱۱۷۷۱۵
        بازدید : ۷۳۰   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر عباس گودرزی

      غمت در سینه و لبت هات خندان دوستت دارم
      دو چشمت آسمان اشک تو باران دوستت دارم
      شروع ام با تو بوده نقطه آغاز خوبی ها
      جهانم ،مهربانم،جان جانان دوستت دارم
      مرابا عطر گل های همان چادر نماز خود
      کشاندی تا به سمت شهر ایمان دوستت دارم
      توئی نقاش من ای بهترین نقاشی خلقت
      که مادر میکشی رنج فراوان دوستت دارم
      بهشت زیر پایت چند می ارزد؟ نمی دانم
      به جانم میخرم آن را به قرآن دوستت دارم
      ۲
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۲۳
      درود بزرگوار
      زیبا و جالب بود خندانک
      عباس گودرزی
      عباس گودرزی
      پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۰۵
      خندانک
      ارسال پاسخ
      مریم کاسیانی
      دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۴:۰۳
      درود بر شما
      زیباست خندانک
      عباس گودرزی
      عباس گودرزی
      پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۰۵
      خندانک
      ارسال پاسخ
      سیاوش آزاد
      دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۰۷
      سلام
      درود بر مادران
      عباس گودرزی
      عباس گودرزی
      پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ۰۱:۰۵
      خندانک
      ارسال پاسخ
      احسان فلاح رمضانی
      دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ۲۱:۱۹
      بهشت زیر پایت چند می ارزد؟ نمی دانم
      به جانم میخرم آن را به قرآن عاشقت هستم خندانک خندانک
      مادر مادر مادر زیباترین واژه دنیا خندانک خندانک
      درودها خدمت شما ادیب گرامی خندانک
      قربانعلی فتحی  (تختی)
      سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۸:۵۸
      درود برشما شاعر گرامی

      بسیار عالی خندانک

      خندانک خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0