پنجشنبه ۱ آذر
دلتنگی شعری از فرنگیس رزمی نژاد/فری/
از دفتر گل یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۹:۲۲ شماره ثبت ۱۱۷۷۱۰
بازدید : ۱۲۷ | نظرات : ۴
|
دفاتر شعر فرنگیس رزمی نژاد/فری/
آخرین اشعار ناب فرنگیس رزمی نژاد/فری/
|
انـتظارم ســر رسیده لــحظه ی دیــدار نــیست
یادِ تو مـانده هـمیشه در دلـم، انـکار نــیست
شهر قـلبم رنگ غـم دارد، تـو مـی دانی چــرا؟
قایقی گـم کـرده پارویم، سـفر در کـار نـیست
داغِ عـشقی، در دلـم، آتش زده بـر جـان مــن
گر نمی خواهی عزیزم بــشنوی اصــرار نــیست
مـثل مـجنون مـی سرایم نــغمه های عـاشقی
زیــرِ بــاران واژه هایم ، قــــابل تــکرار نـــیست
شـــمعِ ســوزانم ولـی در دل فـــروزان نــیستم
خسته ام از زندگی ،وقـتی که استقرار نـیست
🖋#فرنگیس_رزمی_نژاد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و غمگین بود