دوشنبه ۵ آذر
امیدوار به خداوند یکتا شعری از قربانعلی فتحی (تختی)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۲۰:۳۱ شماره ثبت ۱۱۷۵۲۷
بازدید : ۳۶۱ | نظرات : ۸۷
|
دفاتر شعر قربانعلی فتحی (تختی)
آخرین اشعار ناب قربانعلی فتحی (تختی)
|
مخور غصه کا ین روزگاران شده کا ستین
بزرگی آن خا لقی که بالا تر ین ها ست بین
به سختی بساز و به فضلش هم امید وار
که آخر برآید توان مند بازو یش آز آستین
فتحی..تختی.. ۲۴ /اا / ۱۴۰۱ شمسی
التماس و دعا ی خیر عزیزان
جهت شفای مریضان و
نجات گرفتاران انشاالله
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب استاد ارجمند جناب ایوری عزیز و بزرگوار بسیار ممنونم ازلطف ونظریه محترمتان سپاس گزارم | |
|
سلام دوباره شما انسانی پاک و فرهیخته دوست داشتنی د هستید استاد جان | |
|
درودها جناب فتحی ارجمند سپاس از شما که همواره در کلامتان دعایی زیبا جاریست الهی آمین به تمام دعاهای نیکتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
و
بسیار هم زیبا