سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
    2 ذو القعدة 1445
      Thursday 9 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت

        شور عشق

        شعری از

        ناصرگوهری کهنه شهری (طالب)

        از دفتر دفتر غزل های روشن نوع شعر غزل

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ۰۴:۵۴ شماره ثبت ۱۱۷۵۰۵
          بازدید : ۱۴۹   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر ناصرگوهری کهنه شهری (طالب)
        آخرین اشعار ناب ناصرگوهری کهنه شهری (طالب)

        شب است و ظلمتِ غربت ، سکوت و تنهایی      نشسته گوشه چشمم ، سرشک شیدایی 
        بریدم از تو دلم ، دل ز او نبرید.                   نبسته چشم امیدش ، نشسته باز آیی 
        دلم به یاد تو گِرید ، خودم به حال خودم            شکسته کاسه صبرم در این شکیبایی 
        تو بودی عروسکش به وقت تنهایی                    بِكَن دل ، ای دلِ  وامانده ، عزیز بابایی !!!
        رسیده جان به لبانش از این خودآرایی               ملامتش نکنم!  می کِشد به رسوایی 
        دلت به آتش عشقش بزن ، وصال اینست             ز سوختن ، بر دلِ پروانه نیست ، ‌پروایی
        ۳
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۱۳
        درود بزرگوار
        زیبا و جالب بود خندانک
        سید هادی محمدی
        سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۵۴
        درود بر شما
        مفهوم زیبایی داشت

        جسارتا برخی مصاریع نیاز به ویرایش وزنی دارد خندانک
        ناصرگوهری کهنه شهری (طالب)
        ناصرگوهری کهنه شهری (طالب)
        شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ۱۶:۲۶
        سپاس از شما 🌹 اگه مقدور هست اشکالات را بفرمایید
        ارسال پاسخ
        بهروز دارابی
        سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۷:۴۰
        درودها استاد
        بسیار زیبا سروده اید
        🌹🌹🌹🦋
        جواد کاظمی نیک
        سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۰۵
        دوردبرشما زیبابود 🌸🌸🌸
        علی نظری سرمازه
        سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۰:۳۷
        درود بیکران
        خندانک خندانک خندانک
        زیباست
        قربانعلی فتحی  (تختی)
        سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ ۱۴:۱۴
        درود برشما

        جالب بود خندانک

        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0