جمعه ۲ آذر
انتظار شعری از نجمه انعامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ ۱۹:۴۳ شماره ثبت ۱۱۷۱۹۹
بازدید : ۱۷۷ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب نجمه انعامی
|
نیمه خرداد گذشت
نیمه تیر هم
بهار تابستان پاییز هم تمام شد
انتظار آمدنت را
به کدامین نیمه
باید کشید
شاید وقت های اضافه عمرم
نکند تمام بشود
این فرج کی به فرج می رسد
این ماه کی نیمه می شود
این خرداد کی باز می گردد
جمعه به جمعه
نرگس های منتظر
ندبه کنان ندبه میخوانند
یابن الهداه المهدیین
کجایند اشک های بارانی ات
آدینه به آدینه گذشتند
شعرم به پایان رسید
واژه ها تمام شدند
بگو چگونه برایت شعر بنویسم
نمی شود
هر چه واژه می نویسم نمی شود
برای ظهور این شعر
شاعر شده ام
نمی دانم این انتظار
کی تمام می شود
|
|
نقدها و نظرات
|
درودبرشاعره ی پراحساس باقلمزیبا🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.