پنجشنبه ۱ آذر
شب و شهر شعری از بهروز دارابی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۳۱ شماره ثبت ۱۱۷۰۶۴
بازدید : ۱۱۱ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب بهروز دارابی
|
چادر شب روی چشمان خدایان سایبان
شهر رویایی عشق و خاطراتش بیکران
یاد عشق می بارید بر شب پرسه های بی کسی
دلهره سر می کشید باز بر قلب های مهربان
یک تب سوزنده در شهر شب مسری شده بود
آتشی افتاده بود از عشق شب در آشیان
بوسه میزد شب به شهرش با رازهای عاشقی
ماه مجنون می شد برای عشوه های آسمان
هر کسی چشمی به ره داشت در خیالش میکشید
یاد چشمان سیاه گوشه گیران جاودان
بهروزدارابی
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود استاد عزیز مهربانوی جان ممنونم از توجه شما بر دل شعر زندگی بنشینید الهی 🙏🌹🌹🦋 | |
|
سلام و درود استاد عزیز جناب احسانی فر ممنونم از توجه شما و تذکر بجای حضرت عالی سرافراز و پایدار باشید 🙏🌹🌹🌹🦋
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.