جمعه ۲ آذر
بیمار شعری از نجمه انعامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ۰۰:۳۵ شماره ثبت ۱۱۶۹۰۵
بازدید : ۸۸۷ | نظرات : ۷
|
آخرین اشعار ناب نجمه انعامی
|
سرفه هایت بلند بلند دعوا می کنند
چشم هایم نگران می شوند
دوان دوان کنار سرفه ها می روند
قطرات عرق روی پیشانی ات نشسته اند
آرام سر میخورند
و نوبتی پایین می روند
سرت تب کرده
سرفه ها هنوز دعوا میکنند
برایشان دمنوش می آورم
با دستمال خیس صحبت میکنم
آرام روی پیشانی مینشیند
سر را نوازش میکند
و آرام برایش لالایی میخواند
سرفه ها دمنوش خورده اند
و آرام خوابیده اند
و من چشمان نگرانم را دلداری می دهم
و شب را محکم در آغوش میگیرم
وتا صبح برای پلک هایم
قصه انتظار را می گویم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.