پنجشنبه ۱ آذر
نرگس شعری از مهدیه بخشی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۱۳ شماره ثبت ۱۱۶۷۴۸
بازدید : ۳۱۸ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب مهدیه بخشی
|
من همان دخترک دلسوزم
که همه دغدغه اش
مردن گل ها بود
و اگر کودکی از باغ گلی بر می چید
بغض مهمان گلویش میشد
نه که از روی حسادت
بلکه از شدت خشم
حال آن دختر ارام کجاست؟
این منم؟
گل سرخی به سرش
عطری از شاخه نرگس در دست
و دلی تیره تر از رنگ غروب
نه دگر از گل و گلدان خبری ست
نه از آن حوضچه رنگی و ماهی هایش
نه از آن گربه ی وحشی
که کمین کرده ز صبح
تا ز ماهی شکمش سیر کند
ماهی کوچک من
یادگار نوروز
آن شب تار گذشت
گربه ماهی را خورد
حوض پر شد از اشک
و گلی پر پر شد
حال آن دختر آرام کجاست؟
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بزرگوار✨️ سپاس از لطف شما | |
|
درود بر شما بانو عجم سپاسگزارم | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار🌹✨️
ممنون از لطف شما | |
|
درود و سپاس فراوان | |
|
درود بر شما بانو سپاس از لطف بینهایتتان | |
|
درود بر شما بزرگوار سپاس فراوان | |
|
درود و مهر سپاسگزارم | |
|
درود بر شما جناب فخوری گرامی سپاسگزارم | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار سپاس از توضیحات و راهنمایی شما | |
|
درود بر شما ممنونم | |
|
درود سپاسگزارم | |
|
درود و عرض ادب🌹 سپاس از شما استاد بزرگوار✨️ | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
نیمایی بسیار زیبا و خوش آهنگ بود