پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
آخرین اشعار ناب حمید مقدسی (آرام واژه پرداز)
|
-------------------- گلبرف-------------------
می ریزد از هوا باز ، گل های برف با ناز
دل در سپهر سینه دارد هوای پرواز
راهی از آسمان ها با بوسه های صهبا
با رقص و با ترانه دارد شکوه آغاز
می ریزد از هوا گل ، یاس سپید و سنبل
ازعطر عشق سرشار ، با شور و شعر و آواز
می رقصد و خرامد ، بافد لباس رویا
بر تن کند زمین هم ، همچو عروس طناز
شاهنشه زمستان در فکر صید عالم
پروانه های گلبرف از بهر او چو شهباز
۲۵ دیماه ۱۴۰۱
|
نقدها و نظرات
|
سلام جناب استکی عزیز برایتان بهترینها را آرزومندم | |
|
جناب حاجی پوری عزیز سلام و تشکر | |
|
سلام و تشکر بخاطر اظهار لطفتان | |
|
سلام و تشکر بخاطر اظهار لطفتان | |
|
جناب صادقی عزیز سلام و تشکر بخاطر اظهار لطفتان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلی سرمست و زیبا بود
امید بخش
دستمریزاد