جمعه ۲ آذر
عسل(عشق ابدی) شعری از امیر محمد دهقانی
از دفتر موسیقی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۳۰ شماره ثبت ۱۱۶۶۴۸
بازدید : ۲۸۶ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر امیر محمد دهقانی
آخرین اشعار ناب امیر محمد دهقانی
|
امشب اگر تار است دلم
حالم پریشان است برم
امشب اگر حال دلم
گویا خرامان است دلم
امشب خدایا این دلم
گشته خرامان این دلم
امشب دلم گویا خدا
بی تاب و مست است ای خدا
گویا که دل باید فدایت بشود
آری بیا ای دل فدایت بشوم
من عاشق و مست تو ام
من خیلی پریشان تو ام
یار و دلبر اسلام
یار به زلفت اسلام
گویی که این دل عاشق است
عاشق و مست عسل است
عاشق روی عسل است
یارا بیا عشقم تویی
یارا بیا جونم تویی
یارا بیا که این دلم
بی تاب و زار این دلم
یار و دلبر اسلام
یار به زلفت اسلام
گویی که این دل عاشق است
عاشق و مست عسل است
عاشق روی عسل است
|
نقدها و نظرات
|
خیلی ممنون از استاد استکی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.