يکشنبه ۴ آذر
امروز خدا اینجا بود شعری از نجمه انعامی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ۰۰:۳۹ شماره ثبت ۱۱۶۴۵۳
بازدید : ۱۲۳ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب نجمه انعامی
|
امروز خدا اینجا بود
میان قاصدک های بی خبر کنار خیابان
کنار گل های گلدان شمعدانی
لب جوی لبالب آب و لبخند
لابلای سبزه های سبز باغچه
همراه همهمه باد
هم نفس با وانفسای زندگی
دست گلبرگ ها را گرفت
برای شکوفه ها لالایی خواند
گونه نسیم را بوسید
به قطرات باران آواز یاد داد
موهای باد را شانه زد
برای تک درخت خسته حیاط
قصه بهار را گفت
و قبل از رفتن
زیر لب نجوا کرد
و خدایی که در این نزدیکی است
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود. منظور از نشان دار چیه؟ | |
|
عرض ادب استاد بزرگوار. بله درست میفرمایید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عالیجناب سهراب سپهری
با سلام
هنگام استفاده از شعر دیگران آن را نشان دار فرمایید
با تشکر از درک بالای شما