شنبه ۳ آذر
انبوه غم شعری از احمد غلامی (آرینوس)
از دفتر صحرا عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ۰۸:۲۴ شماره ثبت ۱۱۶۴۱۹
بازدید : ۳۵۹ | نظرات : ۸
|
دفاتر شعر احمد غلامی (آرینوس)
آخرین اشعار ناب احمد غلامی (آرینوس)
|
از چشمانت انبوه غم بارید
من عاشق او او با یار دگر خوابید
من یار تو بودم و تو نقطه حذف کردی
یار تو بار شد و خسته شد و نالید
مینشینم در غروب آفتاب به انتضار
ایا شما صبری که من دارم را دارید
من منتظر تو و تو دنبال من در خواب
این عشق واقعیست و باید به این عشق بالید
این میماند در دل و خاک میشه درقلب
این یاد توست که تا عبد هست در من جاوید
|
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب و احترام نظر لطف شماست 🌹 | |
|
عرض ادب و احترام متشکرم🌹🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.