جمعه ۲ آذر
دل نوشته ی من با خدا شعری از فریال امینا
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۱۱ شماره ثبت ۱۱۶۳۵۴
بازدید : ۲۰۳ | نظرات : ۲۹
|
آخرین اشعار ناب فریال امینا
|
🦋مهربانا🦋
🦋ای خالق هستی🦋
🦋ای پناه دردمندان🦋
🦋ای مادر گیتی🦋
🦋تویی ایزدمنان🦋
بنما رخ به سویم🙏
که من ازعشق توگویم🙏
❤️تو امیدی توپناهی❤️
تو جلالی🙏
🦋توبرام یه تکیه گاهی🦋
🙏منم از فضل توگویم🙏
🙏همه شب از عشق توبیدار🙏
♥️نتم از عشق تو تبدار❤️
توامیدی توپناهی🙏
توبرام یه تکیه گاهی🙏
ای خالق هفت آسمان🙏
ای مالک هر دوجهان🙏
♥️لبریزم ازعشق توباز♥️
میگویمت محرم راز💕
🙏ای پادشاه دنیا ودنی🙏
🙏در بی کسی و هر غمی🙏
🙏تنها برام تومحرمی🙏
♥️رازم را باکس نگو♥️
🙏جز توکسی ندارم
نوشته شده :یازدهم مهرماه نود.
مسلما خالی از نقد نیست
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس ازحضورتان جناب استکی بزرگوار🌹🌹🌹 | |
|
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️سلام مهربانم عالی می بینید | |
|
سلام جناب صادقی محتاج دعاییم زیبا میخوانید🦋🦋🦋 | |
|
سلام جناب ایوری بزرگوار🌹🌹🌹🌹🌹 | |
|
سپاس از حضور شما سپاس از این همه لطف🌱🦋🦋 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مناجاتی بسیار زیبا و شورانگیز بود