جمعه ۲ آذر
آیینه شعری از محمد حسینی
از دفتر مــــــــجنون نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۰۲:۵۶ شماره ثبت ۱۱۶۳۰۱
بازدید : ۱۳۷ | نظرات : ۲۷
|
آخرین اشعار ناب محمد حسینی
|
آیینه شــدم تو جلوه در مـن ڪردی
با ماه رُخت آینـــه روشـــــــــن ڪردی
مـن دل به صفای مهربخشیدم و تو
پیرآهــن سبـــــز عــشق بر تن ڪردی
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض سپاس گرامــــــــــــــی | |
|
سلام و عرض،سپاسها گرامـــی | |
|
سلام و عرض سپاس استاد جان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و پر احساس بود