جمعه ۹ آذر
|
دفاتر شعر سید علی کهنگی (واسع)
آخرین اشعار ناب سید علی کهنگی (واسع)
|
در سوگ حضرت زهرا (ع)
گرچه در قاموس مولا هست بی معنا،شکست
جام صبرش در غم صدّیقه ی کبری شکست
جامه ی شب را به تن کرد آسمان در این عزا
چرخ گردون نیز از این ماتم عظمی شکست
زینبش آیا چه حالی داشت وقتی پشت در
قامت زهرای اطهر زآتش اعدا شکست
بسکه نازیباست تصویر به ظاهر مومنان
باور آئینه ها تا آخر دنیا شکست
محشری در عالم هستی کند گاهی به پا
نغمه ی عشّاق گر در گوشه ایی تنها شکست
می کند ویران بنای ظلم را ای دوستان
دل درون سینه ی مظلوم در هر جا شکست
سر بلندت می کند واسع خداوند جهان
گر سرت در راه عشق حضرت زهرا شکست
سید علی کهنگی (واسع) دی1401
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خدمت شما سید بزرگوار،بسیار ممنون و متشکرم | |
|
سلام استاد استکی بزرگوار،بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام و درود بر شما آقای احسانی فر عزیز،از لطف و محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم | |
|
سلام آقای صادقی عزیز،ممنون و ماشکرم از لطف شما | |
|
سلام آقای رضوی عزیز،از لطف و محبت شما بسیار سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان
در پناه حضرت والا مقام زهرا ی اطهر س پاینده باشید