جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
با تنهایی، تا سحر
شبی آخر
از خاطر این شهر
می روم...
ضد نفر پشت سر
راه ها را مین
می کارم زهرآگین
تا کمر
پلها را تخم خنجر!
____________
پ.ن:
جناب آقای استاد سید فکری احمدی زاده عزیز
از لطف همیشگی شما به اینجانب ممنونم...
|
نقدها و نظرات
|
سلام عزیز نخیر تقدیمی نبود ایشان خیلی بزرگتر از این حرف هاست که این مطلب ناچیز را تقدیم نازنین شان کرد. ذیل اثر بلکه وظیفه داشتم که از آن سیدبزرگوار تشکر کنم و قدردانی...
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود.
بمانید به مهر و بسرایید