شنبه ۳ آذر
خیابان تنهایی شعری از زینب نائینی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۳۱ شماره ثبت ۱۱۵۹۷۶
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب زینب نائینی
|
در زمانی که تمامشهر شیدا بوده است
در وجود من فقط یک غم هویدابوده است
می روم در هر خیابان، تا بپرسم دیده اند
یک نفر را که هزاران جمعه تنها بوده است
آن قدر دنبال رویت من نوشتم آگهی
عاقبت گفتند بس کن خواب و رویا بوده است
می نشینم منتظر، اما نگاهم پیش توست
قطره های اشک من در حکم دریا بوده است
منتظر یعنی که می گردد پیاپی شهر را
امتداد خاطراتش رنگ غم ها بوده است
منتظر یعنی نمیرد قلبش از هجران تو
گرچه در انظار مردم خوار و رسوا بوده است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام علیکم متشکرم از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
شعری زیبا خواندم از قلمتان