جمعه ۲ آذر
آخرین بازمانده شعری از آرمان پرناک
از دفتر ☑ سپیدگاه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۶ شماره ثبت ۱۱۵۷۰۲
بازدید : ۳۹۲ | نظرات : ۰
|
آخرین اشعار ناب آرمان پرناک
|
با نگاهی لغزان
با خاطراتی پریشان
نشسته بود
تنها بازماندهی بهمن
بر تیغهی شانهی کوه
_یک
تارِ
مو
مشکی_
✍آرمان پرناک
مهرماه 1401
|